tjalala

En Mix megapol-intervjuare kommer fram till en icke ont anande My med en stor mikrofon och säger :

- Hej vi är från miiiiiixmegapoool och vi undrar om vi skulle kunna få ställa några enkla frågor om Melodifestivalen till dig :D?

- självklart!

- Veeeeem tror du vinner melodifestivalen?

- Linda Bengtzing, helt klart!

- Kommer du ihåg texten till den låten?

En snabbtänkt My som faktiskt kommer ihåg vartenda tonart och fras säger : ehh, nä men jag kommer ihåg att den var riktigt bra ^^

Inte fasen ska dom få mig att ta ton mitt på Centralen klockan nio på morgonen :D hahaha, aldrig i mitt vakna liv!

image5321

/ My

Kommentarer
Postat av: Maja

haha ställd mot väggen! :p

2008-03-13 @ 18:05:32
URL: http://freeshy.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0