Beachen 08

Ja, igår blev det första doppet och första strandbesöket! Enligt väder-rapporter så skulle det bli över 20grader hela helgen!

image5907


Nu är det därför dags att börja tänka på bikinin! Som jag skrivit innan så önskade jag att jag också kunda inhandla sommarens badkläder i normala-affärer och framförallt i normala storlekar. Men då en man högt uppe inte ville att jag skule vara som alla andra när jag föddes så får jag leva med det :)

När man har över C-kupa så kan man inte handla på H&M eller liknande affärer och tunna trekants-bikini är att glömma. Därför blev jag glad när jag såg att för första gången så fanns det faktiskt ett par söta bikinis på nätet i min storlek! (annars brukar det mest vara svart och grå)

Dessa funderar jag mellan:

image5906

Gillade den brun/guldiga rätt mycket!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kinga

Akta dej bara.. passformen från ellos o halens i bikini e konstig

2008-05-10 @ 16:12:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0