dagens hmm ^^

Alltid när jag står vid centralen och väntar på mina vänner så är det nästintill alltid en främling som kommer fram och pratar med mig. Det kan vara allt från metro-folk, radiointervjuare till danskar som frågar efter vägen. Blir alltid lika nervös när det är en dansktalande, för jag har så svårt för o förstå danska. Vet inte om det är en spärr i mig som ger upp när dom börjar prata eller om jag helt enkelt inte bara förstår.

Lite roligt att folk ändå väljer mig av alla på centralen att fråga ^^. Ser jag snäll? Harmlös? Vetande ut?

Idag kom ändå världens skummaste man fram till mig. Han kom från hörnan nästan halvspringandes mot mig och stannade upp.

- Ursäkta mig.
- Jaa? :)
- Heter du Isabell?
- hm ehh nej det gör jag inte?
- Ahh okej, Jag tyckte jag kände på mig att du hette det. Såg ut så.
- Jaha, okej.. (??!!?? ta mig härifrån)
- aja.. hejdå.


hahaha, det enda som jag tänkte på var "döda mig inte"..

Nu kan inte Torsdagen bli mycket sämre? ^^

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0