fan

nu slog det mig precis att jag måste börja spara. Inga onödiga klänningar, matköp, godisköp och spontan tripper!

Jag brukar inte ha problem o spara, har växt upp i en ekonomisk familj så det borde inte vara något större problem ...

Fan vad jag hatar pengar och vad det kan göra med människor. Fast mina prioriteringar ska inte försvinna med de slantarna jag har. Man ska lägga pengar på tillfällen och människor som gör en glada :) En klänning skapar inte ett minne i huvudet som jag kan berätta för barnbarnen..

Ärh, nu blev jag på dåligt humör ^^
Tur 'Bonde söker fru' har säsongspremiär om 20 minuter på fyran..

/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Så sant så sant, problemet är att man gärna lägger pengar på en klänning för att förgylla det tillfället det är meningen att man ska lägga pengar på :P

2008-05-22 @ 06:38:39
URL: http://hennes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0