Foto foto

Great, åkte på fetaste dissen vid frukostbordet av Julius 3 år.
I MAY NOT WEAR MAKEUP FÖR TILLFÄLLET MEN DET GER DIG INGEN ANLEDNING TILL ATT INTE VILJA SITTA BREDVID MIG

Visst älskar vi att bli betraktade en halvtimme efter att vi vaknat när vi äter rostade mackor?

Idag ska Nathalie komma och jag ska fota henne och My på gården till ett bildprojekt.
Det måste bli bra nu, så jag får mvg i kursen. Drömde inatt om att jag hade hittat mina betyg och fått alla mina mvg till fyra stycken, FYRA?! Gud vilken panik jag hade när jag vaknade.. jag räknade upp minst 8 stycken igår när jag solade, som jag redan har.. Har jag tur får jag 6 stycken till och 14 Mvg, 4 G och resten Vg är väl inte fy skam? Snacka om att ta studenten med ryggen fri.

Så nu ligger klänningar och hattar framme på min säng och väntar på mina flickor. Hoppas inte dom fryser ihjäl..det är inte varmt i skuggan idag och vi säger så..
Sen blir det grillning hos Papps och sedan mys hos syster.


Ha en fin lördag! / Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0