Fredag update

Provet gick galant! Tack för alla lyckatill-sms ^^ Blir lite orolig när jag ser att så många tagit provet på allvar, svårare för mig att glänsa då *hehe*.

Alexanders tjat om att jag ska se en "geeks and freaks"-serie på veoh.com gick mig lite på nerverna på vägen hem ^^ skämt o sido. Det blir inget Veoh för mig snäckan om du inte skickar några filer till mig. "Världen är inte redo för en så ball serie" hmm. Kankse nått o titta på?

Några kineser stoppade mig på centralen för att jag skulle agera fotograf med deras dubbel-Hitech digitalkameror innan stegen tog mig ut på balkongen för solning med Kim i 4 timmar. Mamma beundrade mina bruna ben och allt jag kunde säga var "BEARLY LEGAL!!!" ^^

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska börja föna håret. Ska strax ner o handla nått gott o äta med ett visst troll och sen bär det av till Limhamn där min kära kompis bor. Jag fick reda på att han har en katt.............. ohh..<3

Ha en skön fredagkväll.

Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0