Gossip Girl

Jag såg igår dom två nyaste avsnitten av Gossip Girl. Åh, vad jag älskar den serien! Så mycket nytt som kommer hända!

image5874


Läste på nätet att programskaparna är oroliga för Gossip Girl-programmets framtid. Tydligen verkar det vara den största serien på länge, rent hysteri-mässigt utanför serien men det syns inte på tittar-siffrorna av någon anledning. En anledning som tros ligga bakom är att de flesta väljer att titta på det på nätet, sk. streamning eller helt enkelt att bara ladda ner det.

Hemskt ju! Hoppas Amerikanerna gör rätt för sig nu för att rädda programmet! Se det på tv istället :)

Kram Liza

image5875

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sida ser/laddar du ner det från? :)

2008-05-03 @ 17:59:58
Postat av: Erika

Du som har sån koll på Gossip girl, vilket var det sista avsnittet som sändes i Sverige? Saknar verkligen serien så jag tänkte börja ladda ner den jag med : ) Kram!

2008-05-03 @ 22:40:15
Postat av: Liza

Hej! :) Jag skulle aldrig tipsa om ngt så olagligt som att ladda ner program och liknande. Har dock hört på andra håll att man kan ladda ner det på t.e.x Piratebay.org. :) Jag tror att det sista programemt som visades i Sverige var avsnitt nr 7 (s01e07). Har inte sett det i Sverige då jag är längre fram, men enligtKanal 5's
hemsida var det nr 7. Kraam!

2008-05-03 @ 23:24:58
Postat av: Clea

vilka är de 2 nyaste avsnitten du sett?

2008-05-04 @ 13:12:25
Postat av: Liza

Clea- Dom senaste två avsnitten jag sett är avsnitt 14 och 15 (s01e14 + s01e15) Kram!

2008-05-04 @ 17:58:08
Postat av: Erika

Oj, förlåt. Vet inte varför jag antog att du laddade ner. Menade inget illa med det hur som hellst! Tack för svaret ialla fall. Har däremot inte hittat något avsnitt så får snällt vänta tills de börjar sändas i Sverige igen :) Kram!

2008-05-04 @ 21:50:52
Postat av: Liza

Erika - Jag skojade bara lite ^^ Såklart laddar jag ner det! Det är ju inte helt lagligt så jag försökte mörklägga det lite, haha. Men ladda ner U-torrent och sök på Piratebay så hittar du alla! Kraam!

2008-05-04 @ 22:02:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0