Lördag

Oj vad jag har sovit gott!
Om en dryg timme kommer min älskade Nathalie hit, vi ska fotas och skvallra. Längesedan man träffade det lilla trollet nu :)

Igår var jag hos min killkompis Jesper. Vi gick en promenad, handlade gott godis, skrattade åt idioterna på 'talang 2008', såg på filmen 'The Bucket-list', kela med hans underbara katt (som jag inte kunde sluta fingra på) och gick en nattpromenad där vi titta på dyra villor i hans område ^^
Jättemysig kväll! Tack gubben.

Idag ska jag grilla hos pappsen! Han ringde mig igår o berätta hur roligt det kommer bli :). Jag blir glad när han är glad.
Senare ska jag åka och träffa Sebastian. Uppbokad dag, men jag klagar inte.

När jag kommer hem från honom så kommer jag inte kunna sova i mitt rum ^^ En liten kille på 3 år om heter Julius ska ligga invirad i mitt duntäcke o sova. Min mamma's sambos dotters son är det som ska ockuppera mitt rum. Får leta upp en soffa eller tigga en hörna i Kims rum, haha. Fast ändå underbart att min säng kommer lukta bebis sen. Finns ingen underbarare doft. Nästan så man ska smyga in under natten o lägga sig o krama om honom hela natten. Sånt är man svag för <3

Nu ska jag äta frukost!

Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0