Mah

Okej, nu la jag mig väldigt optimistiskt tidigt. Tanken slår en ibland att "kankse man ska ta o lägga sig lite tidigare idag så man är pigg och glad till imorn?" men det hela slutar alltid med att man istället vaknar 03:00 hur pigg som helst och slår på tv'n. Alltid samma visa så varför hålla på o lura sig själv? ^^

Istället får det bli ett litet nattinlägg från min sida. 'Coldplay - Sparks' i bakgrunden medans jag skriver är det finaste mitt öra har hört på hela dagen <3

Jag har studerat naturkunskap hela eftermiddagen och det är inte så jobbigt men det tar ändå väldigt mycket på en, speciellt när man har grymma koncentrationssvårigheter som jag har. Kommer alltid tänka på nått mycket roligare än 'Biobränslens argument för framtidens användningsblahblahblah". Tur man fått lite hjälp på traven av hemliga källor :)

Kvällen slutade med att man däckade lite i sängen framför CSI och mös. Det roligaste var nog när jag i dom sista fem minuterna slängde iväg ett sms till en av mina närmsta vänner i hopp om att hon också sett programmet : "Tår :( hatar sorliga slut... Dom var så fina ju, hon måste tillbaka till honom". Och exakt 1 sekund och 15 millisekunder efter att jag sänt det så fick jag ett från henne : "Var det bara jag som fick en tår eller två i ögat där?".
hahahaha. Ett gott skratt fick man, samma tankar <3 Hon är nog det bästa jag har..

Måste träffa henne snart. Fast jag har rätt mycket att göra i skolan, men man kan alltid klämma in en stund?
Tänkte även ta en tripp till solariet imorgon. Måste nästan uppehålla denna brännan som jag kämpat och lidit för att skaffa under föregående dagar. Ska pröva vår kära "Bearly Legal"-kräm då. Hahaha jag kan inte sluta säga det namnet. Det är nog det mest töntiga namnet jag hört på en kräm. Bearly Legal! Hash-plantan i bakgrunden gör det hela helt skrattretande. Vem sjutton kom på idén och vem är puckot som godkännde det? (och nej den är helt laglig, inga droger i den ^^).



Nej nu ska jag sluta prata strunt och försöka lägga mig igen.

Kramar
/ My

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, vad är det för kräm och vars har ni hittat den?

2008-05-12 @ 23:00:59
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Liza

Hanna - Det är en accelerator-kräm för solning både inom och utomhus. Den ska snabba på brännan och ge ett brunt resultat direkt :) Köpte den på Ebay men den finns att köpa i de flesta solarium-butiker o så. Kraam!

2008-05-13 @ 10:21:58
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Lana

Du får berätta om den funkar :)

2008-05-14 @ 07:43:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0