Måndag

Jag har nog haft världens mys helg :) tror det är rätt svårt o slå den. Fast den gick så fort, ville bara stanna tiden o vila/njuta. hih

Idag är det redan Måndag, jag har fruktat denna långa dagen. Inte för att det är speciellt jobbiga lektioner utan mer för att helgen hade varit slut då och en ny omgång lektioner pågång. Men det är väl bara o flyta på o göra allt innan det är försent.

Jag fick höra från dom finaste källorna att Coldplay kommer till SVERIGE!? och även en ny låt med dom som kommit på vift på internet.

Låten får ni höra i nästa inlägg.


Ännu ett foto från Lördags. (obs ingen retusch ännu)
Fotograf: Kim
På bilden: Jag


Kramar
/ MY

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad fin bild, och vad vacker du är :O

2008-05-19 @ 11:31:43
Postat av: Jennifer

Fin bild :) Om Coldplay kommer till sverige, då börjar jag fan lipa hahah ;) älskar dom så otroligt mycket! hoppas hoppas

2008-05-19 @ 15:38:50
Postat av: My

Jennifer - Då är vi två! Jag kommer skrika, gråta och svimma om dom kommer hit :) vilken dröm!

2008-05-19 @ 15:44:40
Postat av: Teresia

Vilken fin sida! Fantastiska bilder på er.



2009-05-05 @ 17:15:25
URL: http://skimrandeguld.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0