Min garderobs-tur

Ok, Kim kom ju ut ur garderoben igår med sin mörka hemlighet... Hon är galen i Andra Avenyn.

Nu är det min tur...

Jag är helt och hållet, tokigt mycket besatt av American Idol, haha! Det finns inget annat program som jag är så galen i som det! Laddar ner det sekunden efter att det visats i USA och tittar, haha.



Iaf.. till min lilla depression nu.. Igår visades det sista final-avsnittet! Vad ska jag nu följa Ondsagar och Torsdagar??

Aja, min absoluta favorit sedan det startades vann! Yei! Har aldrig sett en hetare människa än denna! Come to mama, hahaa! Men allvarligt.. fy fasen vilken snygging och vilken talang!!

HÄR kan du se vem som vann.

Ja.. ett år till.. sen börjar det igen!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0