muffins och student

klockan kvart i sex hämtar pappa mig och sedan ska vi hämta upp liza på jobb och leta lite skor. sen ska jag hem till liza för lite fredagsmys :)

idag har mamma bakat och jag har serverat kladdkaksmuffins med smältande chokladbit i mitten, vaniljglass och grädde ovanpå. fy vad gott det blev.. ska nog lägga ner två stycken i en liten kakburk och bjuda pappa o liza.

idag syndade jag, jag provade studentklänningen med skorna och studentmössan.
gud det är riktigt nära nu, den 5:e juni smäller det. tudelat som satan, men mest efterlängtat.

idag drömde jag förresten att vi var i new york, jag my och liza. jag har säkert drömt det tre gånger nu..
någon dag kommer det också att bli verklighet. det är så konstigt när man väl kommer till en plats. det är så mycket intryck och dofter och ljud att man tycker att det är lite overkligt att man just är där.
längtar efter den känslan, att komma härifrån.

image5882

nu ska jag fixa med muffinsen. ha en fin fredag! puss / kim

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

ps. även att alla tre va sjukt söta, wiho :)

2008-05-02 @ 16:56:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Carro

Mm vad gott det lät. Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-05-02 @ 16:58:32
URL: http://carrobarrometer.blogg.se
Postat av: sanny

fin bild

2008-05-02 @ 17:55:14
URL: http://sannyt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0