Onsdag

Jag har haft en dundermysig morgon!

Började med att jag vaknade av att solen sken in genom fönstret, världens största leende på läpparna också. Några minuter senare kom Liza upp med goda bullar och kakor från Hollandia-Bageriet, gott!

Man loggar in på mejlen och ser att man fått en förfrågning på en Fotografering med en Clean-Beauty sminkning. "clean beauty sminkning med mycket skugga, lösfransar, perfekt mun och lite sånt." som hon själv beskrev det. Sånt är man alltid pepp för! Så den 8 Juni är jag bokad, hoho.

Nu får man tyvärr bara förhålla sig till två rum här hemma då min Mamma och Liza är inne och gör hemliga studentgrejer som jag inte får kika på :)

Ha en underbar dag allihop!


Ännu ett foto från i Lördags :)
Fotograf : Kim
På bilden : Jag och Nathalie


Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0