Onsdag

Godmorgon kära vänner, hehe. Jag vaknade för en timme sedan utan ångest av att klockan var så mkt :) Är på ett ljuvligt humör och har inte sovit såhär gott på länge.

Idag är jag ledig och då ska man göra sånt som vilar upp en inför slutet av veckan. Dagen blir väldigt enformig för mig och består endast av solning på balkongen och pluggning. Tänkte alldeles strax gå ut o göra en mysfrukost med egenpressad apelsinjuice, kokta ägg och något annat gott. Kan inte någon göra det åt mig? hade inte suttit fel.

Bearly Legal ska också på! Ska se om det funkar bra i solljus också. Om inte så kommer jag locka till mig alla Malmö's getingar med den extrema cocos-doften.

Ha en skön dag!

Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0