phew

Är hemma från Lund nu. Dagen gick bra ändå trots allt. Först fick jag ta mig en tur ner till Hansa för att leta efter ett kuvert som var väldigt svårt o få tag på, men attans den som ger sig. Mötte upp Michelle vid Konserthuset och sen satt vi på en 40 min lång bussfärd och svamla.

Vi börjar med listening-delen. Går helt okej även om jag himlade och dagdrömde en hel del. Lunch blev det sen på Donken med världens sämsta service. Det hela fortsatte sedan med speaking-delen där jag pratade med en Sebastian från min skola. Det flöt på och jag lät inte så pjåkig ändå (även om jag hade kunnat det 200 gånger bättre). Tror att det var pga att det satt en engelskdam med ett block i handen bakom oss och antecknade efter allt vi sa, hmm.

Påväg hem strulade tågen så vi fick ta en lång bussfärd till malmö (utan AC :| ). Men nu är jag hemma, varm, trött men ändå med ett litet leende på läpparna. Nu är det bara studenten och sen är jag FRI!

Nu ska jag städa, duscha, fräsha upp mig och sen sätta på en lugn film, bara ta det lugnt och hoppas att allt annat löser sig.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0