Tisdag

Gratulerar Michelle, 19 år!!

Idag är det snart halva veckan, hehe. Jag drömde inatt att jag letade efter ett sims-spel "prylpaket" så mycket att jag vaknade och fortsatte leta. När jag verkligen inte kunde hitta det så började jag ifrågasätta mig själv och skickade iväg ett sms till Kim "har vi ett prylpaket till Sims2 eller har jag drömt?". Tyvärr var det bara en dröm då jag fick svaret "Du måste ha drömt ganska hårt :P" Så det var inte mer än att lägga svansen mellan benen och skämmas ^^
image5913

Jag ska inte bli beroende av Sims igen! No way.

Jag vet anledningen till varför mer än halva min klass är borta och tänker inte bli en av dom ^^ ( GTA4 )

Idag är det kort dag och imorn är man ledig, underbart!

Ha en bra dag!
/ My

Kommentarer
Postat av: Liselotte

SIMS for the planet! :)

2008-05-06 @ 10:57:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0