Torsdag

Jag vaknade på helt fel sida idag. Inte det att jag vaknade arg, för arg är jag verkligen inte. Jag vaknade ur en mardröm där jag blev jagad och sprang vilse. Hatar drömmar där folk jagar mig, det värsta jag vet. Fast nästan alltid så lyckas jag få en 'kraft' som gör att jag kan flyga iväg från vad som än jagar mig :) Nästan alltid samma räddning.
Nu måste morgonen få en glad vändning tycker jag.


Ska ha en lång dag idag också. Jag bryr mig egentligen inte längre, alla läxor mot slutet har bedövat mig. Förstår inte hur lärare tänker när dom pressar in allt under dom sista tre veckorna.. Dom vet säkerligen om att vi redan har mkt o göra, så vi får lida pga deras kassa planeringar, tack..

ah, jag är glad ändå =D <3 svårt o inte vara.

Nu ska jag äta frukost.

Kramar
/ My

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kämpa på för snart är det studenten och då känner man allt som oftast att det var värt allt slit. Lyckan jag kände på studenten är obetalbar och dessvärre har jag svårt att tro att den kommer lätt igen! Hoppas dagen blir fin! kram

2008-05-15 @ 09:43:06
URL: http://tjolanta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0