Ut ur garderoben!

Okej, jag måste outa mig.
Som ni har märkt så har jag inte suttit här många vardagskvällar, i alla fall inte i början av veckan.
Jag måste erkänna att jag är ett VÄLDIGT stort tragiskt fan av Andra avenyn.
Har man en gång börjat kan man inte sluta, det hjälper inte heller att man inte kan missa avsnitten pga Svt play, där man kan se avsnitten online.
Men idag var det säsongsavslutning och jag måste faktiskt erkänna i all geek-anda att jag blev lite ledsen.
Hm, så nu har jag inget speciellt att följa fram tills den 21:a September..då det börjar igen, då blir Kim och alla andra 15-åringar lyckliga igen, hehe.
Jag måste faktiskt erkänna att jag är en aning förvånad över att svensk tv kunde göra en såpa som blev så pass uppskattad, inte för att vara sån men jag tycker att det mest går skit när det gäller svenska såpor.. Trodde aldrig att det skulle gå så bra faktiskt.
Borde man börja glo på Gossip Girl? Känns inte som min grej.. Liza är på mig jämt för att jag inte har börjat men jag har inte haft tid..


Natti natti sötnosar
/ Kim

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

jag är också ett tragisk fan :P haha

2008-05-21 @ 10:16:26
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: L

haha jag ser oxå andra .. Men nu har man iaf något att se framemot (A)

Gossip girl är verkligen jätte bra , tycker du borde se det =D

2008-05-22 @ 20:43:47
URL: http://laezy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0