<3

och nu fläker my ut sitt privatliv!
Eftersom han gillar att bli nämnd här som min pojkvän så gör jag det gärna.

- ohh hoppas det inte blir cheesecake till efterrätt

- haha tycker du inte om det?
- erhm, mja asså det är inget jag gillar sådär jättemycket
- du gillar inte det =D du säger bara så för att om du skulle råka få det så måste du äta det.
- hahaha sluta! hur visste du det, jag som trodde jag lindade in det helt perfekt!
- Vadå jag tänker bara på hur jag hade tänkt. Du är ju som mig fast i kvinnlig form :)


Gott folk. jag är lyckligare än någonsin.

samma nivå, lika jordnära, lika förtjusta, samma intressen, samma åsikter (i viktiga frågor), samma smaklökar (förutom skaldjur), samma musiksmak, samma allt känns det som.

Motsatser kankse attraherar men jag är nog fan lyckligare med att ha det såhär :)

/ my

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0