Kändis-spotting

Detärhelt otroligt vilken makt de stora stjärnorna har över modet. Så fort en stor kändis har ngt visst på sig så hakar övriga världen på :)

Att spets och genomskinligt är inne har vi nog alla märkt. Jag gillar verkligen spetsen men när det blir för genomskinligt går det bort för mig. Tycker inte om att visa vad som finns under mina kläder, haha.

Gweneth Paltrow är på gränsen för min smak. Jag diggar outfiten stenhårt men personligen hade jag inte vågat ^^



Agyness tar det dock för långt. Gillar inte när man flashar underkläderna. Eller i detta fall, de ikke-existerande underkläderna, haha



En annan sak som synts ute i vimlet är skor i olika färger. Joss Stone vågade sig ut med en turkos och en rosa sko. Rätt fräckt faktiskt! Jag gillar!


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Karin

men du menar väl inte tvåan? den är ju bara "på gång":) superfin header förresten!!

2008-11-06 @ 21:16:31
URL: http://karinolofsson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0