mnkm


Moa (Charlotte- söker efter den perfekta kärleken) , Nathalie (Samantha- Alltid ute efter äventyr) , Kim (Miranda - Smart och en lojal/ärlig vän) och Jag (Mr Big? Carrie? lite svårt att sätta något på mig. Gör kanske mina misstag men när jag väl hittat vad jag söker så är jag lyckligast i världen. )
Vet att alla kommer hata mig nu, hahaha. Men det får jag ta =D
Obs ta detta med en liten nypa salt och en stor dos ironi!

Min pojkvän sa en gång att vi är som satc-tjejerna fast vi handlar på ullared.
Jag skrattade först men sen slog det mig att vi nog är något åt det hållet. :)

Mina flickor och jag har haft våra vilda dagar, usch ja. Nästan för vilda.. Men nu 19 år gamla stadgar vi oss sakta men säkert och håller hårt i varandra.

Ständigt sökande av kärlek, matfrosseri, klädhysteri och kramattacker är nog något som skulle kunna sammanfatta oss. Jag är så glad att vi håller ihop.

Ibland får man sms från någon där dom ber om gruppkonversationer och det löser vi på ett naffs. Kan sitta i timmar och prata om kärlek, barnprogram, youtubeklipp och en himla massa annat som är totalt oviktigt. Är bara ett litet sms/samtal/dörrknackning ifrån varann.

Nu till jul ska vi bila upp till Ullared o handla julklappar! En sånhär liten grej kan vi göra till det roligare vi varit med om, hahaha. Det är jag helt totalt säker på.

Ska strax träffa dem för en spontanträff med billiga China-boxar och julmust från Netto.
Kommer bli en underbar kväll! Känner det redan på mig. :)

Jag älskar er.

/ My

Kommentarer
Postat av: nath

åh älskling du är så fin min Mr Big <3 älskar dig med!! ullareda snart :D

2008-11-26 @ 21:56:38
Postat av: moa

haha men okejdå charlotte här (gör dock inte det som hon gör i filmen HIHI):D älskar er så jävla mycket!

2008-11-26 @ 23:06:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0