Önskelista!!

Jag är nog världens svåraste person att fråga vad den önskar sig i födelsedagspresent. (Kim och jag fyller år snart.  4 nov, 5 nov )
Min Moa fyller år samma dag som mig den fjärde och jag kom på en rätt så klockren grej till henne idag. WOHO
Här är det enda jag kan komma på att jag skulle vilja ha.


Sex and the city - the movie Sex and the city-boxen


En grej som jag använder jättemycket men har få av.. Sjalar! Någa mysiga från HM hade gärna platsat i min garderob.


De tre albumen från Keane. Perfect Symmetry, Hopes and Fears, Under the iron sea.
Kliar lite i fingrarna för de har kampanj på dem för 79 kr styck nu på cdon.com :|..


/ My

Kommentarer
Postat av: mannen med hatten

snäckan! kanske dags att byta min länk? har en ny http://alexander040.blogspot.com/ numera..ha det bra



/alexander

2008-11-02 @ 00:04:00
Postat av: Erika

Har både filmen och sex and the city boxen, heeeelt underbara :D. Har även den svarta sjalen från hm, rekomenderar allt verkligen! : )

2008-11-02 @ 13:43:31
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: moa

pooooh om två dagar, då så!:D oh nu blev jag ju nyfiken:(.... 4 novemberbarn är bäst

2008-11-02 @ 17:48:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0