Lördag

En massa trevliga grejer är på gång just nu ! :)

Gårdagen var mysig hos Nathalie. Det blev en massa kyckling-stekande, pommes i ugnen och vitlöks/bernaisås, muuuums! Lite goda cider till det och en massa trevligt folk gjorde det bara ännu bättre.

Fick även jobb igår, woho!

Min arbetsförmedlare ringde mig och sa att jag skulle ringa till ett ställe i malmö som behövde lite extra personal. Det gick inte mer än några minuter innan jag låste mig in på Nathalie's toalett o snackade ett par goda ord med arbetsgivaren. På Måndag börjar jag direkt med ett "allt i allo"-jobb på en textilfabrik. Ska bara jobba där några veckor dock. Men jag är glad för allt jag får så länge jag känner att julklapparna kan bli betalda.

Nu ska jag strax iväg och möta Brossan (Mattias). Jag, mina systrar och han har våra traditionella stan-rundor i Malmö någon gång i månaden. Ska bli mysigt.

Senare ska jag träffa Sebastian? Var längesedan nu. Hela 6 dagar sedan vi träffades sist. Min högra sida av sängen har börjat bli så oanvänd att det växer stora kläd-berg =|.. Så får det inte vara.

Nu återgår jag till mina sysslor.

Ha en bra dag!

Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0