musiktips

hörde denna låten på p3 svea och blev kär
blir lätt kär i sådana där typer av låtar, lyckades knåpa ihop låttexten med!

parken - jag har varit vilsen lisa




den här stan som gör mig så hög
den här stan kan få mig så låg
den här stan får aldrig nog av saker som går isönder

tyckte dom sjöng som änglarna kom
men jag måste ha varit galen
vad var det som verkade så stort
vad var det som kändes så magiskt?

jag har varit vilsen lisa
allt har gått helt åt skogen
med mina stora drömmar
dom flög som satelliter

jag har varit vilsen lisa
men jag har tänkt på dig då
i fönstret lyser solen
och du är nästan vaken

i det blå när du ser dig i spegeln
om du kunde skulle du vända tillbaka
se mig så som du såg mig första gången
bli någon ny igen i mina ögon

har du någon längtan kvar till det andra
det som ligger där och dammar i hörnet
medan klockorna tickar
och vi flyger fram som skrot igenom rymden

jag har varit vilsen lisa
allt har gått helt åt skogen
med mina stora drömmar
dom flög som satelliter

jag har varit vilsen lisa
men jag har tänkt på dig då
i fönstret lyser solen
och du är nästan vaken


jag har varit vilsen lisa
allt har gått helt åt skogen
med mina stora drömmar
dom flög som satelliter

jag har varit vilsen lisa
men du var så lätt att nå
i fönstret lyser solen
och du är nästan vaken



/ kim

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar denna :D (y)

2008-10-18 @ 16:01:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0