Onsdag

Först och främst så måste jag säga GRATTIS till Sebastian som fyller 19 år idag :D

Vi gratulerar, vi gratulerar, VIIII gratulerar lilla Sebastian idag. Med blommor och blad, vi firar hans dag. Ja vi gratulerar lilla sebastian idaaaaag :) hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

Ska strax befinna mig hos honom och ge han en stor grattiskram och ett litet paket som jag knåpade ihop igår.

Vilket härligt väder o ha på sin födelsedag, pissar riktigt fint ner. Hahaha :) Fast min brukar inte vara mycket bättre. Fyller år i början av November.

Vad händer mer idag?

Ja låt mig se... Denna veckan har mest innehållt filmmys och godis. Hittade mitt favorit saltlakrits från danmark i en affär på gågatan igår, mums! Systrarna grene* ursäkta min vilda gissning av hur man stavar affären rätt.

Förresten ikväll är det final av topmodel 10! Redan innan det visades i sverige så visste jag vem som skulle vinna. När vi var i New York så mitt på Time Square så fanns en stooooooooooor bild på hennes covergirl-bild där det stod "congratulations *****" hihi. Ska inte avslöja vem.

Nä nu ska jag börja kolla bussar och mög.
Ha en bra dag allihop.

Kram
/ My

Kommentarer
Postat av: Kim

Även om jag är måttligt intresserad av Top Model så hoppas jag att den mörkhyade vinner och inte blondinen med stor, sned näsa ^^ Ha det finfint!

2008-10-01 @ 19:48:08
URL: http://kimzor.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0