Onsdag

Ja då ska man till tandläkaren idag.. =|
Jag är helt säker på att jag har ett hål.. åtminstone ett. Det är aldrig kul när dom håller på o mixtra o dona.. Det enda positiva är att jag inte längre går i oxie (byhåla 1 mil från malmö som jag bodde i när jag var liten).
Lyckat att få nästan tre kilo godis dagen innan man ska till tandis, hahaha :D

Idag ska jag mysa med mina änglar <3 Jag har saknat dom skadligt mycket.

önska mig lycka till :O

kram
my

update :
INGA HÅL! WOHO!! men.. påbörjan till det på en rad ställen =$ damn.. tur man har gratis tandvård tills nästa år iafl.
Var precis på apoteket o köpte en specialtandkräm för 80 kronor (!!!). Vill minsann inte behöva återvända och det drabbar inte direkt en fattig.. änsålänge.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hey, var stolt över ditt ursprung, du kommer aldrig ifrån det ;) Haha! Men håller med, tur att du inte går hos tandis här mer, jag hade tandställning typ ett år i onödan för att se gjorde fel där...Anyways, hur kan du ha missat att Coldplay blev utsedda till världens bästa band i tisdags kväll?!? Mvh Kim :)

2008-10-09 @ 22:29:53
URL: http://kimzor.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0