wish me luck

fyfaan vad skönt det ska bli o känna sig nyttig. Ska snart börja första dagen på mitt nya jobb (3 veckor) i en textil affär som blandannat gör strumpor, strumpbyxor, mammakläder, benvärmare o.s.v.

Mina arbetsuppgifter blir lite allt möjligt. Känns så skönt o äntligen känna att pengarna rullar in igen. Kommer inte ens ihåg sist jag shoppade ett klädesplagg eller köpte något riktigt fint till mig själv. Allt har gått åt till mat eller utekvällar.

Julklapparna är räddade! min ångest är räddad! Mina meriter fylls på! Mina arbetstimmar är bra! Jag hinner precis hem till simpsons och family guy varje dag! Ja det kan inte bli bättre egentligen :)

Hejdå teven och hej arbetslivet!

/ My

Kommentarer
Postat av: hanna

ojoj, spännande med nytt jobb... Jag ska snart också börja nytt och det är lite fjärilar men blir nog bra. Lycka till!

2008-10-27 @ 19:35:11
URL: http://tjolanta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0