Brännan försvinner



Varför är det så att brännan ligger så stadigt och fin så länge man är utomlands, men så fort man stegar ut ur lpanet på hemmark så känner man riktigt hur brännan börjar fjälla? Kan det vara att luftfuktigheten håller huden mjuk borta och att de kallare och torrare vindarna inte är gjord för gyllenbrun hud? Jag tror det.

Iaf... Mitt tips för att hålla brännan på plats är rätt enkel. Tappa ett bad och droppa i lite baby-olja. Oljan mjukar upp huden och man fjällar inte lika lätt. Kostar ca 25kr flaskan i affären och den vara länge!



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Ida

Minns att jag hade samma problem när jag var till egypten för ngt år sen.. Tack för tipset!

2008-09-18 @ 15:32:29
URL: http://greenfakefrog.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0