dagen!

Dagen i bilder!

Ja som ni kankse ser så har den mest bestått av mat, mat och åter mat som vanligt ^^

Var i stan med Moa och Jesper och åt frukost, sen stack vi o hämtade upp Kim och Jimmy och drog med dem till Burlöv's center där vi shoppade loss! Eller jag handlade en bikini iafl ^^ kommer i nästa inlägg. Sedan hämtade jag och tjejerna upp Nathalie på central stationen där hon precis hann hoppa av tåget hon skulle ta hem. Vi stack och åt gyrostallrikar och satte oss sen och åt kakor o chailatte på espresso house :)

Nu väntas en gruppkonversation på msn där vi ska snacka skit, hahaha. Får aldrig nog av er mina älsklingar.

Tack för en underbar dag allihop! Svår slagen <3 fan vad jag älskar er.











/ My

Kommentarer
Postat av: moa

I LOVE YOU <3!

2008-09-04 @ 20:51:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0