onsdag

gud vad det var länge sedan jag skrev här..säkert innan turkiet. tiden hinner gå fort när man kommer hem till sverige, träffar vänner, fikar, går ut, blir kär.. ^^
missbrukar mobiltelefonen, datorn, hemtelefonen och espresso house numera.. men jag gillar det :)
malmö börjar bli höstigt.. löven och det där gröna, det är precis som förra året..
förutom att en av mina bästa vänner (på bilden) inte bor här nere längre.. hon flydde till kalmar för att plugga för någon månad sen.. är hon inte vacker? snart ska jag upp och hälsa på henne. har vi läsare i kalmar tro?

nej klockan är mycket, jag måste sova.
söta drömmar
puss / kim

Kommentarer
Postat av: Alicia

nej inte i kalmar just, men nybro..ungefär 3 mil från kalmar:P gillar er blogg!:)

2008-09-25 @ 12:29:39
URL: http://liitenflicka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0