Shopping

Det var riktigt längesedan jag la in bilder från mina shoppingrundor :)
Tro inte att jag slutat shoppa bara för att inget dyker upp på bloggen, haha! Det har nästan blivit mer.
Problemet är att min digitalkamera är en batterislukare och alla batterier jag får hemmifrån fungerar för två bilder och sedan tar det slut. Usch. Får köpa ett par bra batteri eller en bra digitalkamera helt enkelt :)

Här är lite av grejerna jag köpt de senaste månaderna.


En mörkblå jacka från H&M som jag älskar!

En kort (slutar under brösten när man knäpper den) kofta från H&M

Tre jättemysiga halsdukar! Brun/vit - H&M, Vit - H&M, Brun - Ginatricot

En helt underbar blommig klänning från H&M. Lite kort men vad gör det :)
Kankse ser inte ut att vara något speciellt på mina oproffsiga-bilder men i verkligheten sitter den som en söt liten toffs på!

Sedan dog mina batterier. Får ta fler foton sen. :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fiiiiiiint, alltihop!! Har saknat bilder från era shoppingrundor. Saknar även "dagens outfit" bilder. Ni brukar vara så söta och inpirerande :))

2008-09-29 @ 13:38:22
Postat av: jenny

åh sån där klänning ä ja ute efter men har inte hitta den nånstans :/ du vill inte sälja den ;)?

2012-04-06 @ 12:20:31
Postat av: jeenny

Hej har du kvar den där blommiga klänningen? Tänkte om du vill sälja den:P?

2012-06-04 @ 23:52:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0