Shopping!

Det är bra när man hinner med lite sista minuten-shopping :) Äntligen kom jag över en bikini i min storlek! Vad glad jag blev! Ni som har lite större bröst vet precis vad jag menar. Att gå in och ta första bästa fina trekants bikini på H&M är inte att drömma om. Att hitta en modern, snitsig bikini i fina mönster och färger får man minsann inte.

Igår hade jag dock tur! Inte nog med att dom var på rea, jag fick med ett snitsigt mönster också, haha.



Jag fann faktiskt en överdel med D-kupaH&M! Hör och häpna! 49kr för trosan och 99kr för överdelen. Älskar de små rosetterna på trosan!

Sen ramlade jag över en chockrosa Triumph för bara 149kr. Nu har jag minsann så jag klarar mig flera år fram ^^

I mitt nästa liv ska jag fan beställa mindre bröst, där med basta!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0