Söndag

oj, inget positivt inlägg idag. Jag känner mig helt nollställd. Alla kommer väl in i sånna här dagar lite då och då? (vet att jag inte är ensam iafl)

Vaknade, tittade på idol, ska ta ett bad, lägga mig i soffan med duntäcket och titta på gamla vhs-disneyfilmer. Låter inte det underbart? hmm.

Vill bara gräva ner mig som en grävling långt in i täcket och stänga ute mig från omvärlden. Orkar inte en massa levande organismer idag. Tecknad-kärlek får det bli. Tror inte man förstår hur mycket disneyfilmer egentligen handlar om kärlek. Jag såg alladin (en av mina favoriter) för några dagar sedan och det var 99% bara romantik. Helt galet.

Är det nått så kommer jag inte sitta vid datorn och mobilen kankse används ibland.

Over and out civilisationen!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0