woho!


oj, är jag en riktig nörd om jag letat upp coldplays typsnitt, installerat det i mitt photoshop, skrivit ut det på ett a4'a för tryck, köpt en vit tröja och planerar att stryka på allt imorn?

Isåfall är jag en riktig nörd ^^

Hittade ett par magiska papper här hemma där man kan skriva ut vad man vill och sedan stryka på det på tyg och få fast det. Det tog inte mer än 2 sek innan jag var klar med mitt uppdrag. Hoppas tröjan blir snygg!!

Här är det coola coldplay-typsnittet för alla intresserade.
och såhär lägger man in det i photoshop ( Start -> Inställningar -> Kontrollpanelen -> Teckensnitt -> Arkiv -> Installera nytt teckensnitt )

WOHO
/ My

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas att tröjan blir snygg...men du måste påminna Tompa i morrn...annars glömmer han det!!!!



Älskar dig! / Mamsen

2008-09-16 @ 22:32:22
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten
Postat av: Ida

Har tänkt pröva det nångång.. Vad kostar papperen?

2008-09-17 @ 17:54:35
URL: http://greenfakefrog.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0