Ååååh

Hittade denna video på systers blogg precis:


Är det bara jag som blir alldeles tårögd, som satt utan att blinka under hela video, som hade ett enormt leende exakt från början tillslut och som bara fyller en med en underbar känsla?

Jag dör när jag ser den! Vet inte varför... Det är som en sagovärld där alla dansar för att må bra, det är som en sådan värld jag alltid drömt om... Sen att musikallåtar för mig att rysa ända ner till tårna och kan framkalla tårar i mig vilken minut på dygnet som helst är ju en annan historia...

Vilken underbar video! Jag önskar så att jag var där!!

Sen att det påminner om New York Centralstation är ju en annan femma... Fasen vad jag saknar New York...

Kram Liza 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar såna videor! :D

2009-04-26 @ 20:58:49
Postat av: Lisa

Åh gillar verkligen den där videon! hade gärna sett det med egna ögon :)

2009-04-27 @ 20:15:27
URL: http://goaheadmakemyday.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0