Härliga värme!

Nu har jag nog legat på balkongen i två timmar och solat i min bikini, tacka gud för balkonger med vindskydd!
Våren har kommit på riktigt och minns jag inte fel så snöade det förra året i april, just nu är det 14 grader och jag hoppas verkligen inte att det vänder!

Imorgonbitti (usch klockan 06:00) kommer Elin hit med natttåget och stannar till tisdag.
Ska visa henne entré, våriga Malmö och lite annat.. men mest vill jag bara krama henne.. :)

När jag var på min fotorunda idag hittade jag världens finaste bild.. ska lägga upp lite fler sen..
himla fin är den!

nu ska jag sola vidare, typiskt bloggare att ha med datorn när man solar..



kram! / kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0