Istanbul <3



Fina Istanbul...

Med nästan 14 miljoner invånare är denna stad så otroligt enorm! Som liten tjej från Malmö så har man svårt att förstå att en enda stad är större än hela Sverige!



Jag har varit i Istanbul nu ett antal gånger och det kommer bli fler fler fler besök.



Jag bodde i Mudanya som är lite utanför staden. En så fin och mysig liten by. Värmen var härliga 24 grader och naturen är att häpna över. Bilder på Mudanya kommer om en stund. Min mobil verkar strejka.

Köpcenterna i Istanbul är enoooorma! Flera våningar fullt med bara en massa shopping!





Undertiden min mobil strejkar får ni se en trött (inte sur även om man kan tro det ^^) Liza på ett mysigt cafe i Istanbul ätandes på världens godaste chokladtårta!



Ne, nu blir det lite maaaat!

Kram så länge! // Liza

Kommentarer
Postat av: Wiola

grymt snyggt :D vill också åka utomlands!!

2009-04-02 @ 22:44:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0