Lite inrednings-shopping

Idag fick jag äntligen syn på en lagom stor/liten tvbänk till min fina lilla lägenhet i nbästan rätt bruna nyans. Tacka vet jag älskade Blocket! Jag såg den på Ikea och hade beslutat mig för att köpa den, men se där! Jag fann den på Blocket för bara en hundring :)


Krukorna var ett Kim&My-projekt :) Från tråkig gammal orange gummi-kruka till guldigt!

Senare spatserade jag iväg och köpte mig en gigantisk tavla också genom Blocket för 100kr den me :) Jag måste ha sett rolig ut när jag gick tvärs igenom stan med en enorm tavla under armarna :)




Vet ifan vem som suttit i min soffa? spöke??

Nej, mer än så har jag inte att förtälja er gott folk :) Inte mycket som händer i mitt liv då jag enbart jobbar och jobbar varje dag.

Kram Liza



Kommentarer
Postat av: Marina

Fan vilken snygg tavla, blocket är ju för bra!

2009-04-07 @ 06:34:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0