Nu börjar jag blir klar...

Nu börjar jag se slutet på min flytt. Såå mkt som skulle inhandlas och göras klart innan. Nu ska bara väggen i köket tapetseras, köksbordet ska målas svart och lite dekorations-saker ska tittas ut.


Mitt lilla altare med mina gummor på :)

Jag är supernöjd med mina bambu rullgardiner från Jysk! Såå mycket snyggare än tant-gardiner ^^


59kr/stJysk

Min favorit klocka har också kommit på plats :)



Nej, nu blir det jobb! Solen skiner och jag är för första gången på länge utsövd och pigg!

Kram Liza



Kommentarer
Postat av: Marilyn

Nu e jag äntligen ledig et par dagar, så fint du har fått det Liza, vi kommer upp till dig en dag efter påsk eftersom jag ska jobba hela helgen. Älskar dig!



Mamsen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0