Torsdag

Inatt drömde jag mardrömmar. Flera stycken faktiskt och dom plågade mig. En handlade om vatten och båtar (jag hatar vatten och båtar) och en annan handlade om att skydda en liten flicka och pojke från att bli dödade (jag hatar när oskyldiga barn är med i mardrömmar). Vaknade nästan kallsvettig och glad för att det var över. Jäkla huvud som spelar spratt med en.

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen och få lite papper ifyllda. Jag tror inte folk anar hur svårt det är att skaffa jobb dessa dagarna. Jag har haft många hopp och drömmar som bara gått åt helvete. Förhoppningsvis har jag ett fint sommarjobb som väntar :) som tur är..

Efter det ska jag ta min mp3 och gå i parken. Ska ta min stegräknare  med mig. Igår gick jag 17360 steg (!!!). Impad. Lär nog inte bli hälften när man är utan company men vi får se.

Nu måste jag göra vid mig. Ha en fin dag allihop :)
Stay in school.

/ My

Kommentarer
Postat av: Twilightsyster

Mardrömmar är hemska!!

Och ja, lite impad ;)

2009-04-23 @ 15:19:46
Postat av: Tanja

Förtår precis hur du känner.. jag började plugga enbart för att jag inte kunde hitta jobb. Så dåligt med att vi blir direkt dömda över vår ålder. Men kämpa på. Hoppas allt går toppen emd sommarjobbet. Kram

2009-04-23 @ 17:45:09
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: My

Tanja - oh jag vet verkligen hur det är. Sen ska man gärna veta vad man vill plugga och så ska man komma in. Det är så många som inte kommer in på sina utbildningar för att det är så mycket folk som söker för att de inte heller får jobb..dumma onda cirkel :/ :) lycka till i sökningen! kram

2009-04-23 @ 19:52:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0