Gamla bilder

    =    

Hahaha, vilket skratt man fick när man hittade dessa bilder ^^ eller iafl den första bilden.
Den är tagen för ett X antal år sedan på en "fjortisfest". Fula slingningar, nersläppt taskigt hår, mittbena och hela köret. Tur att man uppgraderas även om ungdomen också har sin charm.

Hoppas att mina tjejkompisar inte dödar mig förmycket nu ^^


Jag och Lisa för mååånga år sedan på gågatan i Malmö.


Kim och Jag


Moa och Jag

MOA

NATHALIE

Kim och Jag

Jag och Moa

Nathalie, Martina, Kim och Jag

Kim och Jag

hihihihi fniss
/ My

Kommentarer
Postat av: moa

HAHAHAHA............ moa vem?:O:O ;D

2009-04-29 @ 22:43:44
Postat av: Martina

Jävla tur man har blivit snyggare med åren :| annars hade jag nog gått och gömt mig i en grotta resten av livet!

2009-04-29 @ 23:45:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0