090804

Hej Bloggen!
Det var påtiden att jag skrev något nu :)
Kom hem i förrgår och sen jobbade jag kväll till nio, var inte hemma förräns vid tio så har inte hunnit sätta mig vid datorn.
Ska snart börja jobba igen från 9 till 4 så efter det ska jag skriva något om vår resa.

Men kan säga såhär iafl. Vi har ätit 4 olika tzatsikis, souvlaki i mängder, dansat grekisk ringdans, varit på en piratbåt/klubb, varit på ladiesnight med champagnefrossa och mycket mer !

Nu måste jag kila till jobb!
Kram på er
My

Kommentarer
Postat av: -

jag har kollat igenom er blogg och har alltid vetat att liza är en sångerska. men är det inte dags att få höra den underbara rösten? ;)

2009-08-04 @ 09:50:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0