090809

Min Fredag!


"En My på en cykel" inte varje dag man ser det :) Jag hatar att cykla.. konstigt nog.. sen får man ont i röven också.


Jag, Sebastian och hans lillasyster Maja (10 år) cyklade till stranden för att spela lite minigolf!


Sätt den, älskling!


Jag sög... "6, 7, 6, 7..:" det hela ser så enkelt ut men när klubban är uppe i luften så gör den akrobat-konster ^^


Jag satte mig ner o vilade cykelröven.


Maja kom före mig i poängen. WOHO! så ska det se ut! Pinsamt för mig men svinkul för henne =D Den bjuder jag på.


Sedan tog Sebastian och jag en liten romantisk tur längst hans hus :)


"vi måste få med solen i bakgrunden!!" attans lugg!


Jag önskar jag också hade en så fin utsikt som han har :) Att bo i Höllviken har sina fördelar även om det tar sin lilla tid att transportera sig dit.

Ohhh, nu när jag läser igenom texterna under bilderna så skäms jag lite ^^ vet inte vad jag kan skriva för att få det att se bra ut. Ni får helt enkelt ta det med en nypa salt!

Kram på er!
/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad fint! Hur långt är det från Malmö?

2009-08-10 @ 06:42:50
Postat av: My

Marina - hmm vad kan det vara.. 1 eller 2 mil dit från mig (jag bor mitt i centrum) :) 20 minuter med buss ungefär. Tar inte så lång tid och man hamnar på en helt galet lugn och harmonisk plats.

2009-08-10 @ 10:44:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0