En fin dag med fina systrar

Idag var den första dagen på länge som jag och systrarna var lediga på samma dag ( :

Utlandsresor, pojkvänner/flickvänner i andra länder/städer/län + jobb/kvällsjobb + en massa skit har alltid stått emellan.
Känns skönt att vara hela trion igen. Jag tvingade till oss ett gruppfoto innan turen i stan ^^



Jag, Kim och Liza.


Mitt i rusningen på gågatan.


Två linnen på veromoda för 39 :- styck satt fint i kistan!


Lisen och Kimmen


En lycklig Kim på donken!


"Ooooo Chokladglass" / liza

Tack för en fin träff :)

BTW!! jag kan avslöja att threeofakind kommer göra ett litet upplyft snart med en helt "ny funktion" som vi vill skoja till med :)
Våra kära läsare får första titten innan vi visar "det" för allmänheten. Känns mycket bättre att ta våra fina läsare först med tips :)
Okej nu förstår ni inte alls vad jag snackar om. Låter lisa få förklara i ett senare inlägg när det är spikat.

KRAM
My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Spännande!!:)

2009-08-11 @ 02:20:42
Postat av: Tanja

Ni är alla tre otroligt jobbigt vackra ! ;). Både vackra inuti och utanpå :) Ska bli kul att höra vad ni ska göra! Blir säkert något grymt. Kram

2009-08-11 @ 04:33:03
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Julia

Hahah nej förstod inget alls. Blir kul att höra vad ni planerar! :D

2009-08-11 @ 13:45:14
Postat av: Julia

Hahah nej förstod inget alls. Blir kul att höra vad ni planerar! :D

2009-08-11 @ 13:45:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0