fredag




sista dagen på jobbet för veckan!
här ser ni mig på kontoret.. bakom mig ser ni det "lilla" lagret :-)
har alltid glasögon på jobb, numera kan jag knappt sitta vid en dator i tio minuter utan att se i kors
blir ögonen så pass bortskämda när man väl har börjat skämma bort dom med glasögon? hmm

 förstår mig inte på min nya laptop som jag fick när jag började här.. med kamera och allt
finesser, det har inte min där hemma minsann! dock har hon fingeravtrycksläsare.. känns väldigt lönt.
ska städa kontoret, ordna med lite leveranser och ordna upp allt innan helgen..
idag blir det malmöfestival.. ska gå runt och kika på allt, ingen bra spelar ikväll direkt
men IMORGON blir det miss li, markus krunegård, maggio och timbuktu.
be there!


hoppas ni får en jättetrevlig helg, nu ska jag fortsätta jobba.

puss på er! / kim


Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Skas oxå se miss li!

2009-08-15 @ 12:55:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0