Hipp hipp hurra! <3

Efter jobbdagen idag så blev jag hembjuden till världens bästa familj och grattade mamma till sina "28år" idag :)


Kim och fina Elin

Det blev fika på varmt hemmabakat äpplebröd och såklart mumsiga tårtor till efterätt!



Grattis mams! Älskar dig!



Nu blir det kärleksprat med min fina pojkvän. Som jag saknar honom :( 5veckor i måndags. 5 långa veckor utan min andra halva. Men snart, bara lite mer än en vecka till, sen åker jag! SOM jag längtar! Bara två korta dagar, men oj vad jag ska pussa på honom!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

En härlig kväll med mycket prat o goda saker att förtära....Tack för ikväll....o du kolla min blogg....



Älskar Dig!!!



Mami

Postat av: Marilyn

Men du....28 år....????....38 var det väl....



Mami

Postat av: Marina

Är er mamma bara 28? Är det möjligt??

2009-08-20 @ 07:00:03
Postat av: Kim

Marina - Nej det är mamma som tycker att hon fyller 28, siffran är lite högre ;)

2009-08-20 @ 08:02:29
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

28. Haha. Tyckte oxå det var lite ungt

2009-08-20 @ 20:19:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0