Kims tur

Då var det min tur och berätta vad jag jobbar med :)

Jag jobbar på ett företag som mestadels säljer barnkläder, leksaker.. skötväskor och mammakläder på internet (självklart mycket mer men ni hade somnat då jag kan hela sortimentet i huvudet nu).
Företaget har en liten butik/ett litet lager i ett av de mer lugna kvarteren i Malmö och där på kontoret jobbar jag.
Jag har ett eget skrivbord, en egen dator och världens bästa chef. Jag går till jobb med ett leende varje dag och älskar det jag gör. Det är inte många som har sådan tur så jag känner mig väldigt lyckligt lottad.
Jag gör väldigt olika grejer på mitt jobb, jag plockar leveranser och packar dom, gör mer administrativa saker på datorn, ringer kunder.. ja det mesta! Har insett det roliga med varierande sysslor på ett jobb.. Härom veckan var tex jag och min chef i Danmark då jag skulle vara modell för ett av våra märken (vuxenkläder.. INTE barnkläder haha)
Dessa bilder får ni dock snoka upp! Haha .. nä men när jag får dom kanske jag lägger in någon här.
Det är ett väldigt kul och varierande jobb där jag känner mig nyttig, just nu är det bara jag och min chef som jobbar.. men inom några veckor blir vi tre stycken och det ska bli kul.. så det är ett väldigt litet företag. Hade tur som fick jobbet..  =)

Så.. nu fick ni reda på vart jag håller hus om dagarna =)

/ Kim


Kommentarer
Postat av: Wiola

Låter som en dröm :D

2009-08-13 @ 00:04:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0