Lizas tur :)

Ok, då var det väl min tur att berätta hur jag fyller mina dagar.

Jag tror jag har sagt det innan, men det skadar ju inte att återupprepa sig :)

Jag jobbar på en av våra Jerns-butiker i Malmö och säljer alltså skor skor skor. Har jobbat här ca 7månader nu. Jobbade förut på Skopunkten, men när min fina lilla butik lades ner fick jag en tjänst på Jerns istället.

Har verkligen dille på skor! Herregud! Caner (min pojkvän) höll på att svimma när han öppnar min lilla klädkammare och ser skolådor från topp till tå :) Men kommer man från Skopunkten där det är 3 för 2 (även på rean), så blir det en del shopping :)

Ja, skulle ni ha vägarna förbi Jerns så kom in och säg hej!


En bild från min gamla jobb på Skopunkten.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0