Lördag



Sitter här hemma och har tagit farväl av min fina pojkvän som just ikväll ska sätta sig på en buss till Alanya. Hans familj ska flytta dit nu från Istanbul. Bussen tar 12 timmar och ni som varit i Turkiet vet att man inte kör nådigt! Är så orolig för honom... så många timmar :(

Jag kommer att sakna Istanbul så mkt... Jag har varit där så många ggr nu och funnit mig i staden. Tycker inte om Alanya så mkt. Det är enkul semesterstad för en vecka eller två. Men det är så otroligt varmt och galet där. Aja,det blir nog bra!

Ngt helt annat nu :)

Sitter och fördriver tiden framför Ebay lite nu för att kvällen ska gå lite snabbare...

Hittade Lady Gagas berömda hår-rosett utav massor. För dom som inte riktigt får till den riktiga eller faktiskt kanske inte  har det stora hårsvallet att kunna bygga det med.



Man kan köpa det i flera nyanser och är bara att sätta fast som ett diadem :)





Ja, hittar man rätt nyans kan det nog bli ritkigt snyggt! Kostar runt hundringen..Sök bara på hair bow,
eller liknande.

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tycker det är riktigt coolt med sådana faktiskt

2009-08-06 @ 10:57:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0