Lördagen

Dessa bilderna snodde jag från min fina vän Nathalie (säg till när jag får länka din blogg =) )
Ville visa er hur min Lördag såg ut. Den var helt underbart rolig från början till slut.

Först träffade jag min Sebastian för att undersöka festivalen. Vi tittade på Kängru-ungar och små fluffiga kaniner. Efter ett tag stod vi även och tittade på Miss Li (på stortorget). Hon har en helt makalöst bra röst. Vilken känsla att höra den live!

Efter det så gick vi senare hem till mig och kramades/drack drinkar + shotar. Att Shota bara Sebastian och jag var till en början lite skumt men sedan blev det svinroligt. Du är min alldeles egna pajas <3

Vi mötte upp Nathalie och hennes pojkvän Rasmus på dansbanan vid Folketspark och dansade/drack öl till ingen mindre än BARBADOS! Här är lite bilder!


Folkets Park by night.

Nathalie och hennes Rasmus.

Två Öl (dock inte mina ^^)

en GIGANTISK discokula och en massa dansande människor.

En styck full My och en styck lullig Sebastian (i fartränder)

Vi körde allt från avancerad bugg till "Titanic-snurren". Alla fick akta sig för de dansande flodhästarna!

Mot slutet så bytade alla vi fyra skor med varandra + att jag och sebastian spelade skitgubbe (kortlek) på bussen påväg hem till honom. Klockan blev mycket och när vi väl var hemma så var det nästan morgon men ibland får man ha sina lite tokiga kvällar ( :

Tack allihop!

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: L

låter som en riktig partykväll =)

2009-08-18 @ 10:53:08
URL: http://lumpy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0